فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با اشاره به اقدامات در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان تفت گفت: طرح کوی عشق با احداث مسجد و نمازخانه با ۲۳۰ متر مربع در شهرستان تفت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت:سید مصطفی آقایی » پیش از ظهر دوشنبه ۲۷بهمن در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان تفت با حضور محدود و اجرای به صورت مجازی، طرح ارمغان سلامت با اهدای بسته های بهداشتی در ۱۰ هزار بسته، طرح نبض زندگی در حمایت از بیماران خاص در ۴۰ نفر، سرپرستی از ایتام با ۱۰۰ یتیم و حضور ۳۰۰ نفر در طرح محسنین، ۴۰۰ شیفت ایثار به عنوان برنامه های ما در شهرستان تفت بوده است.

وی افزود: طرح برکت قربانی با ۱۱۰ قربانی در سطح شهرستان، طرح کمک مومنانه در ۱۶ هزار بسته و توزیع در بین ۴ هزار نیازمند، طرح به رسم ایثار با اهدای خون و ۱۸۵ واحد خون، آزادی ۴ زندانی شهرستان، طرح احسان فرهنگی در ۴ هزار بسته، طرح منبر شهدایی نیز به عنوان اقداماتی در این زمینه بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت بیان کرد: تولید ۲۸۰ دقیقه تولید محتوا، طرح پیمان جاودان در اهدای قرآن به مراکز فرهنگی، طرح رفیق شهید و رسم شیدایی در ۳۵۰ مورد خانواده شهدا و بالغ بر ۲ هزار رزمنده، طرح یاوران ولایت، طرح به نشانی شهید با تصاویر شهدا در ۳۱۵ مورد نیز در حال انجام است.

 

وی گفت: طرح معرفت ایثار با ۴ عنوان کتاب، طرح نامگذاری فرزندان با نام شهدا با ۲۸ خانواده، طرح ختم قرآن با ۴۲۲ ختم، طرح توسل شهدایی، طرح اهدای کتاب با اولویت دفاع مقدس، طرح نقش شهید،  طرح روشنایی، طرح بهسازی منازل محرومین با ۴۰۰ متر مربع، طرح رسم پهلوانی با ۴۰۰ دست لباس، اهدای جهیزینه در۲۸ مورد، طرح رزق شهید نیز برنامه ریزی شده است که بخشی از آن انجام شده و بخشی نیز انجام می شود.

 

وی گفت: طرح کوی عشق با احداث مسجد و نمازخانه با ۲۳۰ متر مربع، طرح ازدواج آسان با شناسایی ۴۲ زوج، طرح مشق عشق با ۱۲۲ مقاله، طرح رونق خاک با مشاوره های کشاورزی، طرح اهدای بسته های غذایی در خانه سالمندان با ۱۴۰۰ بسته را نیز دنبال کرده ایم.