مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان از راه اندازی سامانه نوبت دهی متمرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان؛ دکتر اعتصام پور اظهار داشت:  در راستای ارائه خدمات بهتر و سهولت در گرفتن نوبت از مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان، نوبت دهی متمرکز مراکز درمانی اصفهان از تمامی نقاط استان اصفهان از طریق کد دستوری تلفن همراه (USSD)، ۳۱#۱۴۲۰، شماره تماس ۳۵۱۸۱ سامانه نوبت دهی متمرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی قابل استفاده می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که نوبت گیری متمرکز مراکز درمانی در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، از ارکان اصلی رعایت حقوق شهروندان است و باعث تسهیل دریافت خدمات درمانی خواهد بود، اظهار داشت: این سامانه هم راستا با استقرار نسخه الکترونیک جهت نوبت گیری صورت پذیرفته است.
دکتر اعتصام پور در پایان گفت: مراجعین جهت استفاده از خدمات درمانی مورد نیاز در استان با شماره‌گیری کد دستوری #۳۱*۱۴۲۰*، از طریق تلفن همراه می‌توانند اقدام به گرفتن نوبت مورد نظر خود نمایند که در روش کد دستوری نیازی به تلفن همراه هوشمند نمی‌باشد و استفاده از آن کاملا رایگان می‌باشد.