١٢٨٠ عروس و داماد اصفهانی به کمک کمیته امداد زندگی خود را آغاز می کنند.

به گزارش جارچی اخبار ، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اهدای ۶۴۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت استان اصفهان هم‌زمان با آغاز ماه پرخیر و برکت رجب و میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام خبر داد و گفت: ارزش اقلام اهدا شده که به همت جمعی از خیران اصفهانی و اعتبارات دولتی تامین شده شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

عباسعلی زارعان کمک به تشکیل زندگی فرزندان مددجویان را یکی از برنامه های کمیته امداد اصفهان اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۲۶۴کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و ۵۴۶ هدیه ازدواج به فرزندان پسر نیازمند تحت حمایت پرداخت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه درایام ماه رجب ۶۴۰ زوج نیازمند اصفهانی راهی خانه بخت می شوند ، افزود: ۶۴٠ سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی ازجمله یخچال،اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، پتو و لوازم آشپزخانه به منظور تسهیل شرایط به خانواده های دارای دختر در شرف ازدواج اهدامی شود.

زارعان با اشاره به اجرای طرح کوثر با هدف کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت توسط کمیته امداد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد یا با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه و تارنمای emdad.ir جوانان نیازمند را در تأمین هزینه‌های ازدواج آسان یاری کنند.