رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع میوه عید از امروز در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد محمدرضا علمدار یزدی گفت: توزیع میوه عید با قیمت مصوب از امروز (دوشنبه ۲۵ اسفند) در ۱۲۰ نقطه شهر یزد و همچنین در سایر شهرستان‌های استان آغاز شد.

 

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به میوه‌فروشی‌های منتخب و بازارچه‌ها، تعاونی ادارات و مراکز تعاون روستایی نسبت به تهیه پرتقال و سیب قرمز و زرد اقدام کنند.

 

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید کننده داخلی و تنظیم بازار ایام نوروز ذکر کرد و افزود: برای هر کیلو پرتقال تامسون قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر کیلو سیب قرمز و زرد قیمت ۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

علمدار یزدی با بیان اینکه سیب و پرتقال به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و هیچ کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کارگروه تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب تا ۱۵ فروردین در استان ادامه خواهد داشت

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی بر روند عرضه میوه شب عید نظارت کامل خواهند داشت و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش دهند