فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: شعار امسال نیروی انتظامی جمهوری ایام و اسلامی ایران امنیت و سلامت، نشاط بهاری است.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار‌ از کاشان، سرهنگ حسین بساطی ضمن تبریک فرا‌رسیدن سال جدید به مردم دارالمومنین کاشان، به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار امسال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت و نشاط بهاری در دستور کار ما قرار گرفته و افتخار داریم از ۲۸ اسفند ماه طرح های انتظامی ویژه ای را در جهت تامین امنیت همشهریان به کار گرفته ایم و تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت همشهریان خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان افزود : توصیه می کنم همشهریان به هشدارهای نیروی انتظامی توجه کنند با توجه به تعطیلات و خالی شدن منازل در خصوص عدم نگه داشتن طلا و جواهر و پول نقد در خانه بشدت از آنها مراقبت کنند و یا با سپردن به بانک و یا افراد مورد اطمینان خود درپیشگیری از سرقت منازل و سؤ استفاده دزدان جلو گیری کرده و دچار خسران نشوند.

وی همچنین در پیشگیری از سرقت احشام گفت: از همشهریانی که در تولید احشام نقشی دارند حتما از نگهبانهای شبانه استفاده کنند و امنیت کامل احشام خود را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل بردار نبوده و به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌هایی جهادی، مردمی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است.

بساطی با بیان اینکه باید امنیت و آرامش را که بالاترین سرمایه برای مردم است حفظ کنیم، افزود: نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ امنیت کشور با تمام توان و ظرفیت در میدان بوده و تا پای جان برای امنیت ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت بستر تحقق هر هدفی است که در کشور می‌خواهیم به آن برسیم، تصریح کرد: اگر امنیت نباشد ما در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به موفقیت نخواهیم رسید از این رو برای ارتقاء امنیت همه باید تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان در آخر با توصیه به رعایت پروتکلهای بهداشتی مردم تاکید کرد: از همه مسافران و همشهریان عزیز میخواهیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قطع زنجیره کرونا کوشا باشند و سالی پر از آرامش و سلامتی را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.