فرماندار ویژه کاشان گفت: بازار گوشت گرم مرغ در این منطقه با توزیع روزانه نزدیک به ۳۰ تن در کاشان و پنج تن در آران و بیدگل به ثبات رسید.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، علی اکبر مرتضایی روز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کاشان با اشاره به رفع مشکل کمبود گوشت مرغ در این شهرستان افزود: سامانه رهتاب برای فروش مرغ نخستین بار در استان اصفهان در کاشان اجرایی و به دلیل برخوردار نبودن اتباع از کد ملی ۲ مرکز خرید مرغ در شهرستان نیز برای آنان اختصاص داده شد.
وی با بیان اینکه باید تمامی دستگاه های نظارتی و خدماتی در ارایه خدمات مطلوب به مردم در کنار یکدیگر باشند، تصریح کرد: برای تنظیم بازار مرغ خروجی‌های شهر هم کنترل می‌شود.

تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان

فرماندار کاشان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان باید تامین و در اختیار مردم قرار گیرد.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان نیز در این نشست گفت: عملکرد فرمانداری کاشان در اجرای دستورالعمل ها و توزیع کالاهای اساسی از جایگاه مطلوبی برخوردار است.
مهرداد مرادوند با اشاره به اینکه کشتارگاه کاشان باید با رفع ایرادها توسعه پیدا کند، افزود: در این زمینه همکاری های لازم بین دستگاه‌های مربوطه لازم است که جهادکشاورزی آمادگی هرگونه همکاری دارد.
وی با بیان اینکه باید از تولید کننده‌ها هم حمایت کرد، خاطر نشان کرد: با اصلاح قیمت و حمایت از تولیدکننده باید آنان تشویق به ادامه فعالیت شوند.
افزایش قیمت گوشت مرغ در برخی واحدهای عرضه این گوشت در کاشان در هفته‌های گذشته سبب اعتراض مردم و طولانی شدن صف خرید در فروشگاه‌های عرضه آن به قیمت دولتی شده بود.
مصرف روزانه گوشت مرغ در شهرستان کاشان نزدیک به ۱۲ تن است و اکنون هر کیلو گوشت گرم مرغ در این شهرستان به قمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.