تیم فوتبال تراکتور در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف تیم شارجه امارات می‌رود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  رسول خطیبی در بازی امشب به مصاف تیمی می رود که زمانی در آن توپ زده و خطیبی و شاگردانش شب سختی پیش رو دارند چرا که هم باید به مصاف میزبان این گروه و هم یکی از سخت ترین رقبای گروه بروند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از بازی با شارجه امارات با بیان اینکه شارجه میزبان است و تیم خوبی دارد، اظهار  کرد: ما رقیب سرسختی را در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم.

رسول خطیبی افزود: ما بازی به بازی در لیگ قهرمانان آسیا جلو می‌رویم، اکنون هدف ما فقط بازی با شارجه امارات است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نقاط ضعف شارجه را آنالیز و در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، می‌دانیم باید چگونه و چطور بازی کنیم،  گروه ما سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است و همه تیم‌ها شانس صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را دارند.

سرمربی تراکتور گفت: به‌طور حتم تراکتور نمایش خوبی را در بازی امشب به نمایش خواهد گذاشت و سعی می‌کند نتیجه خوبی بگیرد.

تیم تراکتور در نخستین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به نتیجه تساوی سه بر سه دست یافت.

شارجه رقیب امشب تراکتور نیز  در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر نیروی هوایی عراق را شکست داد و اکنون صدرنشین گروه ب لقب گرفته است.

تراکتور در طول پنج دوره گذشته حضور خود در این مسابقات، ۱۰ بار در مقابل تیم‌های اماراتی (الجزیره، الاهلی، العین) بازی کرده است که حاصل این تقابل‌ها ۴ برد، ۴ تساوی و ۲ باخت بوده است.

دیدار ۲ تیم تراکتور و شارجه ساعت ۲۲.۳۰ امشب برگزار می شود.