هفتمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه کارکنان شرکت گاز استان اصفهان، هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با توزیع ۲۸۰ بسته حمایتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا، انجام شد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، اینبار با توزیع ۲۸۰بسته کمک معیشتی با هدف حمایت از خانواده های بی بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان اصفهان تداوم یافت.
درمرحله هفتم این رزمایش نیکوکاران شرکت گاز استان اصفهان، کمک های خود را در قالب بسته های مواد غذایی شامل ؛برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، خرما، نمک، قند و شکلات را تدارک دیدند و این اقلام توسط نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید مزروعی شرکت، بین خانواده های مناطق محروم توزیع گردید.
مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه و لزوم توجه به اقشار آسیب پذیرو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، این شرکت نیز با تمام توان و با همکاری و همدلی پرسنل خود در این امر خدا پسندانه گام برداشته است.
سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه مساعدت به نیازمندان در سیره ائمه اطهار(ع) از منزلت خاصی برخوردار بود گفت: لزوم اجرای مطلوب کمک مومنانه می‌تواند به برقراری عدالت در جامعه کمک و با شرکت در آن می توان روح همدلی و نوع دوستی خود را برای کمک به نیازمندان و هموطنان خویش بیش از پیش ثابت کرد.
مهندس علوی، گفت: از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان کرونا و اجرای” طرح کمک مؤمنانه” تا کنون هفت مرحله از این رزمایش در شرکت گاز استان اصفهان انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر استمرار این امر خداپسندانه، افزود: پایگاه مقاومت بسیج، حراست و واحد خدمات رفاهی شرکت در امر جمع آوری کمک‌های مؤمنانه نقش ویژه و قابل تقدیری داشته و محصول این مشارکت امروز به خوبی به بار نشسته است.