معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۲۵۰ کامیون در شبهای قدر خبر داد و گفت: طرح کامیون ممنوع ویژه شب‌های قدر در تهران امشب نیز ادامه دارد و با کامیون‌های متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ علی همه خانی افزود: طرح کامیون ممنوع طبق اطلاعیه ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیون‌ها به سطح شهر تهران جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در اولین شب اجرای طرح ۲۰۰ کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفته (توقیف ساعتی) و از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد، گفت: همچنین در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز، ۵۰ کامیون متوقف (توقیف ساعتی) و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت به عمل آمد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقر هستند، از ورود کامیون‌ها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ همه خانی تصریح کرد: اجرای این طرح تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت و کامیون‌ها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.

وی به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده داران و مؤمنین روزه داری است که در مراسم احیا شرف حضور دارند و در سطح شهر و اماکن مذهبی در حال تردد هستند.

وی از رانندگان کامیون خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جدا خودداری نمایند.