مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آزمون‌های نهایی پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای افزایش چند برابری حوزه‌های امتحانی و هماهنگی با مدیران مدارس انجام شده است.

به گزارش جارچی اخبار، فرحناز قائدامینی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: امتحانات پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد که با توجه به اینکه چهار واحد درسی پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار نمی‌شود، تصمیم گرفته شد برای برگزاری آزمون‌های مربوط به این چهار واحد نیز در همین فاصله زمانی برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی و تصحیح اوراق در استان به منظور کاهش رفت‌وآمدهای بین‌شهری چندین برابر شده است، یادآور شد: امتحانات شبه‌نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روند آزمون‌ها و سؤالات به صورت مجازی برگزار شده است.

قائدامینی تصریح کرد: برای دیگر پایه‌های تحصیلی نیز تنها نمره پایانی به عنوان نمره قبولی لحاظ نخواهد شد و معلمان بر اساس موارد تعیین‌شده، نمرات دیگری را نیز برای دانش آموزان لحاظ خواهند کرد.