فرماندار چرداول گفت: قلم خبرنگاران باید در اختیار وجدان بیدار آنان باشد و خبرنگاران بعنوان افراد آگاه، مطلع و متعهد هیج وقت نباید در برابر واقعیات و انعکاس آنها سکوت کنند.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از ایلام سعیدرضا کریمیان  با بیان اینکه حضور در بین اصحاب رسانه و خبرنگاران و شنیدن واقعیات جامعه و نیازمندی های آنان از زبان رسانه یک فرصت مناسب و سودمند برای همه مدیران جهت رفع مشکلات و تشخیص درست از نادرست و سره از ناسره و به تبع آن رفع موانع و نارسایی ها و ارایه خدمات مناسب و بهتر به مردم است گفت:رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد شور و هیجان و مشارکت مردم در انتخابات دارند و از آنان می خواهیم با نگارش مطالب امیدوارکننده نقش و اهمیت مشارکت در عرصه انتخابات، فضای جامعه را به سوی انتخابات و سوق دهند.

وی افزود: خبرنگاران وارد عرصه خیلی مهمی شده و رسالت خطیر و مهمی را برعهده دارند، در این مسیر ناملایماتی نیز خواهند دید ولی این ناملایمات نباید مانعی برای انعکاس کاستی و مشکلات مردم باشد زیرا خبرنگاران بعنوان افراد آگاه و مطلع و متعهد در جامعه  نمی توانند سکوت کنند و سکوت و دم فروبستن هیچ وقت زیبنده رسانه و خبرنگاران پویا نبوده است.

فرماندار چرداول تاکید کرد: خبرنگاران ضمن انعکاس مشکلات جامعه باید سطح توقعات و خواسته ها را با منابع اعتباری بسنجند و ببینند دولت نیز چه توانی در برآورده کردن نیازمندی ها دارد ، مدیران در هر زمانی باید در حیطه ماموریت سازمانی پاسخگوی رسانه بعنوان چشم و زبان مردم باشند و هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

کریمیان رویداد بزرگ کشور را انتخابات ۲۸ خرداد برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند با زمینه مشارکت بالای مردم و فراهم کردن بسترهای لازم برای این عرصه مهم در اولویت است و با تمهیدات فراهم شده توسط عوامل برگزاری انتخابات بطور قطع شاهد مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود از سطح روستا، شهر و در سطح بالاتر انتخاب دومین نفر کشور یعنی رئیس جمهور خواهیم بود.

وی با ذکر این نکته که وحدت و همگرایی مناسبی بین عوامل برگزاری انتخابات یعنی هیات های: اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای بسیج و امنیتی وجود دارد بر عدم جانبداری و بی طرفی تمام عوامل اجرایی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد.