رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت نام ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار؛ حمید بخشی با اشاره به ثبت نام چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان گفت: از ۱۳ اردیبهشت ماه تاکنون ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۸۵ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده ند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان اصفهان با ۱۶۵ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان‌های کاشان با ۶۶ متقاضی،خمینی شهر با ۴۰ متقاضی، شاهین شهر با ۲۷ متقاضی و نجف آباد با ۲۳ متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: سمیرم، خور و بیایانک و بادرود نیز تاکنون کمترین متقاضی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته تبلیغات برگزاری این مسابقات در در فضای مجازی، موسسات قرآنی ومراکز قرآنی و بقاع متبرکه انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد ماه با مراجعه به سایت http://www.quraniran.ir/ نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

حمید بخشی با بیان اینکه ۳۰۲ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات تاکنون خانم و ۱۸۳ نفر آقا بوده‌اند، اضافه کرد: پیش بینی ما ثبت نام حداقل ۶۵۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن است.