“علی لاریجانی”  رییس پیشین مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: سوال مهم این است که مسئله اصلی در کشور چیست؟ پیش از آنکه به پاسخ این سوال بپردازم، باید عرض کنم به دلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن آن ساده لوحی است که فکر شود، با چند اقدام نمایشی و پوپولیستی مسئله قابل حل است و یا کلید جادویی برای آن وجود دارد و یا اینکه با سوپرمن بازی و دار و درفش می‌توان به راه حلی رسید.

داوطلب انتخابات ریاست جمهور تصریح کرد: علت این است که عده‌ای اداره کشور را از مسیر حکمت و عقل خارج کرده‌اند و با سوار شدن بر موج احساسات و با پناه بردن به مسیرهای انحرافی و یا فراموشی از آرمان‌های امام هزینه‌های گزافی را برای زندگی مردم ایجاد کرده‌اند و با صدای بلند، همبستگی ملت را مخدوش کرده‌اند و به تعبیر شهید مطهری فرصت طلبان آنقدر تند و افراطی شعار می‌دهند تا انقلابیون را کنار بزنند.

برخی فعالین سیاسی حضورعلی لاریجانی را با توجه به شرکت آیت الله رئیسی در تردید قرار داده بودند ولی عده ای دیگر با معرفی وی به عنوان  اصولگرایی بانگاه اصلاح طلبانه حتی لاریجانی  را کاندیدای جریان اصلاحات هم  می دانند

امروز آخرین فرصت ثبت نام از داوطلبان است و به گفته سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات این فرصت تمدید نخواهد شد.

تا پایان روز چهارم ۳۰۴ نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند.