فرماندار بناب گفت: قهر با صندوق رای و عدم مشارکت در انتخابات، خیانت به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهداست.

به گزارش جارچی اخبار، شهریار فتحی روز دوشنبه در همایش مسوولان روابط عمومی ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود: آمار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث خواهد شد که دشمنان از توطئه های خود علیه نظام جمهوری اسلامی عقب نشینی کنند از این رو هر فردی از شرکت در انتخابات سر باز زند در واقع از سرنوشت آینده ایران قهر کرده است.

وی با تبریک روز روابط عمومی، روابط عمومی ها را پل ارتباطی سازمان و واحدها با جامعه دانست و افزود: روابط عمومی ها باید اخبار و مطالب صحیح تحویل جامعه دهد و از کم و کیف آن مطلع باشد چرا که اکثر تصمیمات مهم از طرف جامعه و مدیران سازمان نسبت به خبرها و برنامه های روابط عمومی گرفته می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از نگاه برخی مدیران شهرستان به جایگاه روابط عمومی ها بیان کرد: مدیران باید در انتخاب مسوولان روابط عمومی ها نهایت دقت نظر را داشته باشند و از افراد توانمند و آشنا به فناوری های روز در این پست استفاده کنند.

فتحی اضافه کرد: متاسفانه در شهرستان بناب برخی ادارات جایگاه روابط عمومی را نمی دانند و حتی از معنا و مفهوم روابط عمومی نیز بی خبرند و غیبت برخی از روابط عمومی های ادارات در این جلسه نشان از ضعیف بودن آنها نسبت به این امر است.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأثیر روابط عمومی ها در نحوه مدیریت و اداره جامعه و حتی انتخابات تصریح کرد: ورودی های شهر در شأن بناب نبوده و این عملکردها به انتخاب های خود ما برمی گردد و انتخاب ۶ سرپرست و شهردار در یک دوره شورای شهر نتیجه اش این می شود از این رو باید در انتخاب های خود نهایت دقت را به خرج دهیم.

در این جلسه برخی از مسوولان روابط عمومی ادارات و واحدهای صنعتی دیدگاه ها، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را بیان کردند.