سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق با اشاره به بهبود نسبی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: رنگ کرونایی این شهرستان زرد شد.

به گزارش جارچی اخبار، عقیل نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، تعداد کل بیماران کرونایی شناسایی شده در شهرستان چاراویماق را یک هزار و ۴۵۰ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد حدود ۷۰۷ نفر مرد مابقی زن هستند.

وی، تعداد بیماران کرونایی از  جمعیت شهری را ۴۱۲ نفر و جمعیت روستایی را ۸۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸۹ بیمار جمعیت مهمان نیز در این شهرستان شناسایی شده است.

نوروزی ادامه داد: تاکنون ۴۶ نفر در چاراویماق بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۲۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هفت نفر بستری کرونایی در بیمارستان چاراویماق وجود دارد، گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۱۰ مورد آزمایش “پی.سی.آر” و ۶۰۰ مورد آزمایش سریع کرونا در این شهرستان انجام شده است.

نوروزی، تعداد انجام وبزیت کرونایی در منزل از ابتدای سال جاری تا به امروز را ۴۱ مورد اعلام نمود و افزود: همکاری خانواده های محترم در واکسیناسیون گروه های سنی مطابق برنامه ملی واکسیناسیون است.

شهرستان ۳۵ هزار نفری چاراویماق در ۱۳۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.