فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی  در پیامی پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر غاصبان قدس شریف و رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش جارچی اخبار، در این پیام همچنین اتحاد فلسطینیان اصلی ترین دستاورد جهاد پیروزمندانه در برابر رژیم جعلی صهیونیستی عنوان شده است

متن کامل این  پیام به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر نصرت الهی شامل حال امت اسلام شد و سربازان بیت المقدس و ملت مظلوم فلسطین بر غاصبان قدس شریف و رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی پیروز شدند.

به فرموده امام خامنه‌ای دشمن وحشی و گرگ صفت بعد از ۱۲ روز کشتار و جنایت  به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است .

مهمترین دستاورد این جهاد پیروزمندانه وحدت و همدلی همه‌ی فلسطینیان در مناطق مختلف اشغالی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آن بود.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، هرگز روی امنیت و آرامش را نخواهد دید و از این به بعد موشکها و پهپادها و توانمندی دفاعی صاحبان فلسطین کابوس شهرک نشینان غاصب خواهد بود

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی همراه با نمایندگان ملت ضمن تبریک پیروزی جبهه ی مقاومت به فرمان نائب امام زمان لبیک گفته و آماده ی پیگیری و مطالبه حقوق ملت فلسطین و بازخواست بین المللی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

به روح همه‌ی شهدای مقاومت به ویژه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم .

محمدمهدی زاهدی

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی.