ابر پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح چهارسطحی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش جارچی اخبار؛  شهردار اصفهان در آئین افتتاح مجموعه پل ها و تقاطع چهارسطحی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: این مجموعه بزرگترین تقاطع غیر همسطح شهر اصفهان از نظر مساحت اجرایی است که در این دوره مدیریت شهری آغاز شد و به سرانجام رسید.

 قدرت اله نوروزی بیان کرد: راه دور نزدیک می شود، این راه دور با جاده سازی ۶کیلومتری نزدیک شد. این مجموعه گره ترافیکی شرق اصفهان را باز می‌کند و همچنین باعث افزایش ایمنی و کاهش آلودگی هوا می‌شود.

وی گفت: نقطه حفاظتی شهر ۸۰ کیلومتر می باشد، که ۵۰ کیلومتر آن در حوزه شهر اصفهان، و ۱۰۰۰میلیارد تومان در مسیر تقاطع چهارسطحی افتتاح شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ۱۵ کیلومتری، میدان ورزشکاران ورودی دولت آباد است، و ۶ کیلومتر جاده فرزانگان ساخته شد و ۶ کیلومتر در عرض ۳۶متر، ۲۲ هکتار زمین آزاد شد و ۱۰ هکتار آن ازقبل آزاد شده بود، و ۱۲ هکتار در بخش سخت تری قرارگرفته بود، که کارگاه ها و محل های مسکونی در این دوره مدیریتی آزاد و ساخته شد و در خدمت مردم قرار گرفت، و اثر آن کشته نشدن سالانه ۱۲ نفر بود.

شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: کامیون ها به اصفهان و به طرف سه راه نقشینه حرکت نمی کنند  و بین دو حصه عبور نمی کنند، این راه دور با جاده سازی ۶ کیلومتری نزدیک شد.

نوروزی گفت: امروز شاهد حرکت پر سرعت خط دو مترو هستیم و در چهار ماه به اندازه چهار سال کارشد، ودر روزهای آینده شاهد میدان شهدای حصه خواهیم بود.

شهردار اصفهان افزود: برای اصفهان توانستیم اوراق مشارکت بگیریم، و با تلاش مستمر باید آب زایند رود جاری شود، و با رفع ویروس کرونا اصفهان باید محور گردشگری باشد.

وی بیان داشت: از پل آفتاب تا این نقطه ۷۲۰۰ متر است و برای آزاد سازی مسیر ۵۰ هکتاری گفتگویی انجام گرفت، برای این پل ۱۷ هکتار و در نهایت ۲۰ هکتار آزاد سازی شد.

قدرت اله نوروزی به افتتاح پل ها اشاره کرد و افزود: این پل ها ۲۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است، و با همدلی و مدیریت توانسته ایم ۸ هزار تن میلگرد خریداری کنیم.

شهردار اصفهان گفت: عدالت فضایی به طور شایسته انجام شد و توانسته ایم ورزشگاه و کتابخانه در حصه راه اندازی کنیم، و تمام خیابان های حصه آسفالت شده است و در خوراسگان سینما ایجاد شد و این حرکت از برنامه های ۱۴۰۵ در مسیر ایجاد امید و توازون شهر اصفهان است.