دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تقدیر از حماسه آفرینی و حضور کارگران شریف کشور در پای صندوق های رأی ابراز امیدواری کرد: آقای رئیسی با تشکیل دولت ائتلافی وعده‌های خود در قبال جامعه کارگری را عملی کند.

به گزارش جارچی اخبار، به نقل از ایسنا، هادی ابوی با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت، مردم و جامعه شریف کارگری اظهار کرد: کارگران و تشکلهای کارگری در این دوره از انتخابات با حضور در پای صندوق های رأی دین خود را به نظام و انقلاب و ریاست جمهوری آینده ادا کردند و اکنون نوبت نظام و رئیس جمهور آینده است.

وی ادامه داد: تشکل‌های کارگری در این دوره برای اولین بار به طور رسمی پای کار آمدند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، کارگران را به میدان عمل فراخواندند.

دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خاطرنشان کرد: به طور حتم کارگران با توجه به شرایط موجود نارضایتی هایی را در بحث معیشت و مسکن دارند ولی با همه دلخوری ها و مشکلات خاص مردانه پای صندوقها رفتند.

ابوی افزود: جامعه کارگری در بحث انتخاب ریاست جمهوری برنامه ها را با دقت مورد بررسی قرار دادند و تشکلها به طور رسمی حضور پیدا کردند و از کاندیدای مورد نظر خود آقای رئیسی با توجه به برنامه هایی که داشت، حمایت کردند؛ اکنون توقع دارند برنامه های  ایشان تحقق پیدا کند.

وی افزود: بحث معیشت و امنیت شغلی دو دغدغه بزرگ کارگران است و آقای رئیسی در برنامه خود به این موارد اشاره کرده بودند. ایشان از تشکیل دولت ائتلافی سخن گفته و کارگران را اولین گروه برای تحقق این هدف اعلام کرده بودند تا کارگران در سرنوشت و زندگی خود نقش تاثیر گذارتری داشته باشند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: انتظار داریم با تشکیل دولت ائتلافی، بهره برداری از نظرات کارگران و تحقق وعده ها و برنامه های رئیس جمهور منتخب را شاهد باشیم.