فرماندار شهرستان تبریز با اعلام اینکه رای گیری انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده است، گفت: انتخابات این شهر در کمال سلامت و امنیت برگزار شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش جارچی اخبار، بهروز مهدوی بامداد شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به علت ایجاد مشکل در انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی شهر تبریز در ساعات اولیه تعدادی رای دستی اخذ شده که با الحاق به آرای الکترونیک آرا، نتایج انتخابات شورای اسلامی این شهر اعلام می شود.

وی با اشاره به برگزاری بی حاشیه انتخابات در شهرستان تبریز، خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات از نقاط قوت این رویداد سیاسی در کلانشهر تبریز است که اکنون نیز با رای گیری از افرادی که دیر به پای صندوق های رای رسیدند، ادامه دارد.

فرماندار تبریز با قدردانی از مردم در شرکت گسترده در انتخابات و برگزاری انتخابات امن، گفت: در خصوص تعرفه رای کمبودی وجود نداشته است و روند انتخابات نیز به خوبی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رای‌گیری در آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای انجام می‌شود و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبریز به صورت کاملا الکترونیکی بوده و در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار می شود.

رای گیری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراها در تبریز از ساعت هفت صبح جمعه ۲۸ خرداد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.