عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: با توجه به دخالت های سعودی ها در امور داخلی کشور، پیش از برقراری مجدد ارتباط با این کشور، حسن نیت آنها را بسنجیم.

به گزارش جارچی اخبار، علیرضا سلیمی در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به احتمال برقراری ارتباط با عربستان گفت: سیاست جمهوری اسلامی تعامل با همه کشورها از موضع قدرت است، البته با کشورهایی که در امور داخلی ما دخالت نکنند استقلال و اهمیت ایران را محترم بشمارد. در دروان روحانی روابط ما با عربستان تیره تر شد.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار داشت: در دوران وزارت ظریف روابط ایران با بسیاری از کشورها به پایین ترین حد رسید و نشان داد قدرت چانه زنی دیپلماسی ندارد.

وی تاکید کرد: البته عربستان در امور داخلی ما دخالت های زیادی داشته کمک مالی به تروریست ها کرده و حتی آنها را پرورش داده است، از سوی دیگر با ایجاد شبکه تلویزیونی علیه ایران تبلیغات بسیاری داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این رو باید حسن نیت سعودی ها را دید، از اینکه با کشورها به خصوص کشورهای اسلامی ارتباط برقرار کنیم استقبال می کنیم اما به شرطی که از شیطنت و بدخواهی دست بردارند امیدواریم روزی همه کشورهای اسلامی در منطقه با هم برادر و دوست باشند و سیاست خارجی خود را بر اساس خواست صهیونیست ها تنظیم نکنند.