تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با قبول شکست خانگی ۲بر صفر مقابل نساجی، یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  این دیدار در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) برگزار شد و امیرمهدی جانملکی در دقیقه ۲۹ و حامد شیری  در دقیقه ۸۹ گل های این بازی را زدند.

با این شکست، شاگردان علیرضا اکبرپور  با ۱۱ امتیاز همچنان تیم قعرنشین جدول باقی ماندند.

ماشین سازی از ابتدای فصل تیم سقوط کرده بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعتقاد دارد که این تیم در ابتدای فصل و زمانی که تیم‌ها به خوبی تقویت می‌شدند، افتاده بود.

علیرضا اکبرپور پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: بازی را دست داشتیم و حریف را به لاک دفاعی بردیم و موقعیتی به حریف ندادیم، ولی مثل بازی‌های قبل گل‌های بچه‌گانه خوردیم. برخی از بازیکنان تجربه کافی ندارند و روی توپ‌هایی که نباید گل شود، گل می‌خوریم.

وی افزود:  در تیم کمبود بازیکن داریم. اسدی در بازی قبل اخراج شده بود و امروز دیدید که چقدر دچار مشکل شدیم. بازیکنان جایگزین با تمام وجود بازی می‌کنند، ولی تجربه کافی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: در نیمه اول این بازی آنچنان خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم دو تغییر در دفاع چپ و راست دادیم و دیدید که نیمه دوم نیمه ما بود. ما در تیم نفراتی که گلزن باشند نداریم و تیم بد بسته شده است.

وی درباره همکاری‌اش با ماشین‌سازی برای فصل بعدی گفت: هیچ چیزی مشخص نیست و کسی از آینده حرفی نزده است. ما از اول قولی برای بقا تیم نداده بودیم و معلوم نیست که چه تصمیمی برای آینده قرار است گرفته شود.

وی یادآور شد: ما سعی و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشیم، ولی رقابت برای ما خیلی سخت شده است. همین نساجی که به نوعی رقیب ما در انتهای جدول است، با پرواز چارتر به ترکیه می‌رود و اردو برگزار می‌کند. اگر پنج درصد قرارداد تیم ما پرداخت شود نهایتاً ۲۷۰ میلیون تومان می‌شود، ولی پنج درصد تیم پانزدهم جدول دو سه میلیارد خواهد شد.