فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف ۲ شناور تجاری و کشف ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان استان خوزستان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مبنی بر جا به جایی کالای سنگین قاچاق به وسیله دو شناور در منطقه ساحلی ماهشهر و آبادان مطلع شدند که سریعاً تدابیر و اقدامات عملیاتی را برای توقیف شناورها آغاز کردند.

وی افزود: مرزبانان در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی و با انجام عملیاتی برنامه ریزی شده، موفق شدند ۲ شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر استان خوزستان در حرکت بودند را شناسایی و آنها را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در بازرسی دقیق و تخصصی مرزبانان از شناورها، ۱۳۰ دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۱۰۰ دستگاه یخچال دو قلو، ۵۱۵ دستگاه کولر گازی و اسپلیت، ۱۱۷ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۱۳۰ دستگاه ماکروفر، ۸۰ دستگاه جارو برقی، ۱۸ تخته پتو، ۴۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت را به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار گودرزی اظهار داشت: در این رابطه ۱۲ قاچاقچی دستگیر و ۲ شناور باری حامل کالای قاچاق توقیف و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در مرزهای آبی و خشکی تنگ خواهیم کرد.