تصادف شدید بین خودرو سواری ساینا با وانت سایپا موجب جان باختن سه نفر از شهروندان کردستانی شد.

به گزارش جارچی اخبار، سرپرست آتش نشانی مریوان در گفت و گو با مهر اظهار کرد: متأسفانه ساعاتی قبل یک دستگاه سواری ساینا که از مریوان به سمت سنندج در حال حرکت بود با یک دستگاه وانت سایپا به شدت برخورد کرد و سرنشینان و راننده آن جان خود را از دست دادند.

بهزاد شهبازی افزود: این حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده جدید مریوان به سنندج و در خروجی تونل باغان نزدیک روستای شیخ عطار به وقوع پیوست.

وی اعلام کرد: وانت سایپا قبل از برخورد با خودروی ساینا از یک کامیون ۱۰ تن سبقت گرفته بود و بعد از برخورد شدید با خودروی ساینا، کامیون نیز با آنها برخورد کرده بود که باعث وقوع یک تصادف زنجیره‌ای شد.

سرپرست آتش نشانی مریوان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تصادف ۲ سرنشین وانت سایپا در دم جان باخته بودند که توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان مریوان منتقل شدند ولی راننده ساینا در داخل خودرو گیر کرده بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی از داخل خودرو بیرون کشیده شده و به آمبولانس منتقل شد.

شهبازی افزود: متأسفانه راننده ساینا به دلیل ضربه شدیدی که به وی وارد شده بود و خونریزی داخلی داشت قبل از رسیدن به بیمارستان در داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.

سرپرست آتش نشانی شهرستان مریوان گفت: راننده ساینا جعفر محمدی «ذلکه ای» هنرمند سرشناس و نامی منطقه مریوان و سروآباد و از نوازندگان توانمند و صاحب نام ساز سنتی شمشال بود.