رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سه نفر از سارقان سابقه داری که اقدام به ۸ فقره سرقت از باغات اطراف منطقه کمالشهر کرج کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جارچی اخبار، محمد نادربیگی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد که ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منطقه کمالشهر با اجاره یک آپارتمان مسکونی اقدام به خرید و فروش اقلام مسروقه در آنجا می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز و مخفیگاه متهمان در مدت زمان کوتاهی شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ سارق در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام مسروقه از قبیل پمپ آب و لوازم خانگی کشف شد، اظهار داشت: سارقان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت از باغات اطراف منطقه کمالشهر اقرار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.

نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده یادآور شد: تحقیقات بر روی این سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان بر لزوم تجهیز باغات و ویلاهای خالی از سکنه به به دوربین مدار بسته و نگهبان تاکید کرد.