مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،گفت: منطقه چهار اصفهان با وسعت جغرافیایی ۸هزار و ۳۴۰ کیلومتر شامل ۷ منطقه و شهر (خوراسگان، سجزی ، کوهپایه، ورزنه، هرند، تودشک، قهجاورستان) و ۲۰۱ روستا یکی از وسیع ترین و صنعتی ترین مناطق گازرسانی اصفهان است .

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب افزود: توسعه گاز در روستاها همواره مد نظر بوده و درحال حاضر تعداد ۴۳ هزار و۵۸۵ مشترک روستایی در این منطقه تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.
وی، با اشاره به اینکه از تعداد یک هزار و ۲۳۷ روستای مشمول گاز رسانی در سطح استان هم اکنون ۱۰۶۶ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند، تصریح کرد: ۱۲۹ هزار و ۸۴۹ مشترک مربوط به منطقه ۴ اصفهان می باشد که از این تعداد ۸۶ هزار و ۲۶۴ مشترک شهری و ۴۳ هزار و ۵۸۵ مشترک روستایی هستند.
مهندس علوی، گفت: در این منطقه ۴۰۵ ایستگاه گازرسانی شامل ۸ ایستگاهCGS و ۴ ایستگاهCGS/TBS ، ۴۲ ایستگاهTBS ، ۱۵۰ ایستگاهMRS ، ۱۵۵ ایستگاهMS ، ۲۸ ایستگاه CPS و۱۸ جایگاه CNG مستقر گردیده و طی ۴ماهه گذشته امسال بیش از۲۳۱میلیون و ۷۵۷هزار متر مکعب مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از اجرای ۲هزار و۴۸۶ کیلومترشبکه و نصب ۸۵ هزار و ۸۵۱ عدد علمک در این منطقه خبرداد و افزود: در این منطقه ۵۱۸ مشترک عمده و ۷ شهرک صنعتی از گاز طبیعی به عنوان سوخت خود استفاده می کنند.
وی در پایان گفت :ماموریت اصلی شرکت گاز جلب رضایت مردم است و این کار با همدلی و همکاری کارکنان شرکت گاز و همه سازمانها و نهادهای استانی میسر خواهد شد.