فرمانده نیروی انتظامی بم ضمن تشریح اقدامات این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله طرح برخورد با خودروهای شوتی(حامل اتباع غیرمجاز) گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو شناسایی و برخوردشده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ اکبر نجفی روز شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بم و نیز افتتاح ساختمان اماکن ناجا در این شهرستان، آمار رشد کشفیات موادمخدر شهرستان را نیز طی سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد اعلام و بیان کرد: کشف بیش از ۱۰ تن موادمخدر طی یکسال گذشته رکورد بی سابقه ای در سطح شهرستان بوده است.

به گفته وی، کشف ۲ هزار و ۶۹۸ فقره سرقت خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل  و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت از جمله اقدامات امسال بوده است.

وی تصریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر ، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر  از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.

فرمانده نیروی انتظامی بم کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یکسال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

به گفته وی بیش از ۵۵ هزار لیتر مشروبات الکلی و ۱۰۶ توزیع کننده در یک سال گذشته کشف و دستگیر شده است.

ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بم با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیران امنیت ساز شهرستان امروز توسط خانواده شهیدان رئیسی از خانواده های شاخص امنیت در شهرستان افتتاح شد.