مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی تضمین کننده رشد و بهره‌وری صنعت برق است، گفت: مهم‌ترین حلقه‌ی توسعه در صنعت برق بکارگیری نیروهای انسانی کارآمد با مهارت بالا است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار  از ایلام؛ هادی شیرخانی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام بر اهمیت آموزش در افزایش ضریب اطمینان سلامت همکاران شرکت برق تاکید و اظهار کرد: آموزش باعث افزایش بهره‌وری شغلی، سودآوری مجموعه و از همه مهم‌تر افزایش کیفیت زندگی کاری نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش قابلیت افزایش سرعت انتقال دانش به محیط کار را دارد، افزود: آموزش، تبدیل دانش نظری به دانش عملی و به حداقل رساندن هزینه مالی و زمانی و نیروی انسانی است که یکی از اثربخش‌ترین روش‌ها در صنعت برق، آموزش همکاران است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی تضمین کننده رشد و بهره‌وری صنعت برق است، بیان داشت: تضمین جان همکاران شرکت بسیار مهم است چرا که صنعت برق، صنعتی پیچیده با مخاطرات جانی روتین است و از آنجایی‌که فنی و حرفه‌ای یکی از برترین‌های حوزه آموزش است ای تفاهم نامه آموزشی با این رویکرد بسته می‌شود.

گفتنی است؛ تعامل و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای؛ تربیت نیروهای متخصص در راستای اهداف و ماموریت‌های صنعت برق؛ ارتقای مهارت‌های شغلی؛ توسعه استفاده از تجهیزات نوین تولید انرژی در مقیاس کوچک (پنل‌های خورشیدی) در جهت استفاده بهینه از انرژی نو؛ استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی و همچنین بسط و توسعه همکاری علمی و آموزشی از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه در راستای ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای عملیاتی متناسب با نیازها و پیشرفت‌های صنعت برق، بین دکتر “هادی شیرخانی” مدیرعامل و رئیس هیئت مدیریت شرکت توزیع برق استان و مهندس “علی رشیدی” مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام به امضا رسید.