سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در کل ۹۰ دقیقه بازی تیم برتر میدان بودیم و فرصت های زیادی هم از دست دادیم.

به گزارش جارچی اخبار،  فرهاد مجیدی پس از تساوی تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت : وقتی از فرصت ها استفاده نکنی نتیجه آن  می شود که دقیقه ۹۵ گل بخوری اما  از بازی بازیکنانم راضی هستم به ویژه در نیمه نخست و با وجود کیفیت بد زمین بازی خوب بودند.

اعتراض به حضور تماشاگران در ورزشگاه  

سر مربی تیم استقلال به حضور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه اعتراض کرد و افزود: به جامعه ورزش و فوتبال تبریک می گویم که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه بودیم و ایکاش به ما هم اطلاع می دادند که ورود تماشاگران به ورشگاه آزاد شده تا ما هم تماشاگران خود را به ورزشگاه بیاوریم.

وی گفت : مسئولان ورزش فارس همین که تماشاگران را به ورزشگاه راه دادندباید فکری هم به حال زمین بازی کنند و منهم از تماشاگران استقلال می خواهم بازی بعدی ما به ورزشگاه بیایند.

مجیدی همچین از نیروهای انتظامی  شیراز تشکر کرد و گفت: آنها زحمات زیادی کشیدند تا ما به بهترین نحو ممکن وارد ورزشگاه شویم.

او  درمورد تعویض بازیکنان هم گفت: تعویض های خوبی کردیم ازآن جا که تیم فجرپس از دریافت گل از بازی بسته بیرون آمد و فضای بیشتری به بازیکنان ما داد از بازیکنان سرعتی در خط حمله همچون مطهری و حسین زاده استفاده کردیم که آنها خوب ظاهر شدند و از بازی رودی ژستد هم راضی هستم.

سرمربی تیم استقلال در مورد داوری هم گفت: ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم  ضمن اینکه مدیر رسانه ای استقلال در این باره صحبت کرد.

زنده یاد پورحیدری پدر استقلال است 

مجیدی همچنین در مورد پنجمین سالگرد زنده یاد منصور پورحیدی هم گفت: ایکاش منصور خان که پدر استقلال است در کنار ما بود.

وی اضافه کرد: ایکاش ناصرخان حجازی  و منصور خان پورحیدری در کنار ما بودند  تا شاهد مربیگری شاگردان خود بودند و با جرات می گویم اگر این ۲ عزیز در قید حیات بودند ما هیچ غصه ای نداشتیم و یاد آنها همیشه در نزد استقلالی ها خواهد ماند.

سر مربی تیم استقلال افزود: تمام سعی و کوشش ما این است که در ادامه مسابقات لیگ برتر با تیم خوبی که داریم  جایگاه شایسته کسب کنیم و از سردار آجورلو مدیر عامل باشگاه هم تشکر می کنم که حمایت می کنند.

وی اضافه کرد: این بازی دیگر تمام شد  و تمرکز خود را روی بازی بعدمی گذاریم.

دیدار تیم های فجر شیراز و استقلال تهران در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد و ۲ تیم  انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.