نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان سمنان امید مردم را برای آینده بهتر و توسعه این استان افزایش داد.

به گزارش جارچی اخبار، عباس گلرو در مصاحبه  با صدا و سیما، با مثبت برشمردن سفر یک روز رئیس جمهور به این استان افزود: رئیس جمهور با حضور در جمع عشایر از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و در بازدید از یک کارخانه بزرگ تعطیل شده به نام کارخانه پاکریس در مهدی شهر دستور احیای دوباره این کارخانه با توجه به وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها را صادر کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه گفت: با تجهیز این کارخانه زمینه اشتغال هزار و ۲۰۰ نفر از مردم این استان فراهم می‌شود.

گلرو همچنین افزود: یکی از مهمترین مشکلات استان سمنان مسئله آب شرب است که رئیس جمهور در این سفر به وزیر کشور دستور داد تا در اجرای طرح‌های آبرسانی سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین از اختصاص تسهیلات مالی برای اجرای طرح‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، بهداشت و درمان و راه در این سفر از سوی رئیس جمهور خبر داد.

در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان سمنان وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان، دادگستری، گردشگری، صنعت، راه و شهرسازی و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در شهر‌های مختلف استان و بازدید میدانی به بررسی مشکلات موجود و همچنین طرح‌های نیمه تمام پرداختند.