معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام  گفت:بازسازی پل جزمان پس از سیل در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت و مقرر شد یک پل پنج دهنه در این مسیر ایجاد شود.

به گزارش جارچی اخبار محمدرضا رضایی با بیان اینکه روند ساخت پل جزمان در شهرستان هلیلان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل اسفندماه سال ۹۸ خسارت های جدی دید.

وی یادآور شد: احداث این پل از اهمیت بسزایی در هلیلان برخوردار است چراکه روزانه حدود یک هزار خودرو از روی این پل تردد می کنند.

رضایی اضافه کرد: هم اکنون روند احداث از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است و تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

وی از تعمیر و مرت ۹۵ دستگاه پل بزرگ و کوچک در جاده های استان در سال جاری خبر داد و گفت: این پل ها با انجام احداث رادیه و برید، بازسازی سازه ای کوله ها، رفع آبشستگی دستک هاو دیوارهای برگشتی تعمیرات دال و ایمن سازی عرشه پل ها با احداث نرده و بازسازی شده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: علاوه بر این عملیات فصلی تنقیه و لایروبی و دریواسیون تعداد ۱۲۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک نیز در سطح جاده ها در سال جاری انجام و با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.