رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هرچند طرح ساماندهی کارکنان دستگاه ها، کار سنگین و پیچیده‌ای است، اما دولت و مجلس برای اجرای آن اهتمام کافی دارند.

به گزارش جارچی اخبار، ولی اسماعیلی در مصاحبه با  خبرگزاری صدا و سیما در پایان جلسه امروز این کمیسیون افزود: تا پایان هفته کارگروهی شامل هفت نماینده از کمیسیون و همچنین کارشناسان سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل می‌شود و به مدت سه روز به طور مداوم چالش‌های اجرای این طرح را بررسی خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به گستردگی نیرو‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی این طرح که شامل برکات زیادی است باید با جدیت پیگیری شود و قرارداد‌های متفاوت که حداقل ۲۶ نوع است به یک نظام واحد و یک طرح تبدیل شوند تا امنیت شغلی کارکنان تضمین شود.

نماینده مغان در مجلس شورای اسلامی از اجرای مقدمات کار خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات اولیه در سامانه احصا شده است و یک سامانه جدید در هفته آینده در این باره رونمایی خواهد شد که مرجع اطلاعات کلی ما خواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار است رئیس سازمان اداری و استخدامی برای ادامه بررسی این طرح در جلسه کمیسیون اجتماعی مجددا حضور یابد.