معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی در روستای حسن‌ابدال زنجان بازدید کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  دکتر انسیه خزعلی پنجشنبه در جریان این بازدید در جمع مردم اظهار داشت: برای تضمین عزت و سربلندی خود در منطقه و جهان، باید روی پای خود بایستیم. در برابر همه مردم و انتظارات آنان، مسئولیت داریم و باید پاسخگوی مطالباتشان باشیم.

وی ادامه داد : دولت از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه تولید حمایتی کرده و تلاش می کند مسیر تولید و اشتغال را تسهیل کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: همه در جریان مشکلات پیش روی دولت هستید، از کسری بودجه گرفته تا بدهی‌های فراوانی که تا سال‌های سال باید پرداخت کند. همچنین به توقع های فراوانی که ایجاد شده پاسخ بگوید؛ اما همان پیرزنی که به امیدی به آقای رئیسی رای داده است برای ما مسئولیت ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری با تمام توان دنبال این است که این توقع ها را برآورده کند اما امیدوارم مردم هم متوجه شرایط سخت کنونی باشند.

خزعلی تاکید کرد: همه باید در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت کنیم و اگر برای خدا مجاهدت کردید تا در برابر زیاده خواهی‌های دشمن بایستید، خداوند هم برای شما گشایش ایجاد می‌کند و ما به وعده خداوند امیدواریم.

به گفته وی، معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز به دنبال این است که با ایجاد گشایش و سیاست‌گذاری گامی برای حمایت از زنان کارآفرین و طرح‌های خانواده محور بردارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه به ظرفیت های موجود در مناطق روستایی استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنان زنجانی نشان داده‌اند که خودکفا هستند و برای آنکه به میهن اسلامی عزت ببخشند چالش ها را تبدیل به فرصت می کنند و کشور را می‌سازند.

دکتر خزعلی به موضوع جمعیت نیز پرداخت و ادامه داد: مسئله جمعیت در کشور موضوع بسیار مهمی است و زنان نیز در این میان نقش محوری در خانواده برعهده دارند.

رییس‌جمهوری پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰، در دهمین سفر استانی به زنجان رفت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر مشکلات استان را بررسی و دستورهای راهگشا برای توسعه استان صادر کرد.