نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی پیگیری‌ها، عزم جدی برای تکمیل ۴۸ کیلومتر اول آزادراه مراغه – هشترود شکل گرفته و بهره‌برداری از این مسیر تا شهریور سال آینده هدفگذاری شده است.
به گزارش جارچی اخبار، علی علیزاده افزود: بسیاری از سوانح جاده‌ای این محور نیز در همین ۴۸ کیلومتر نخست از سمت مراغه اتفاق می‌افتد و با توجه به اقداماتی که در زمینه تامین اعتبار برای آن صورت گرفته است، بهره‌برداری از آن در موعد مقرر دور از انتظار نیست.

وی به بازدید روز گذشته استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از روند اجرایی این آزادراه اشاره کرد و افزود: حضور دوباره نماینده عالی دولت در استان طی کمتر از یکماه در محل اجرای این پروژه نیز نشان از عزم جدی مدیران اجرایی استان برای تکمیل این مسیر دارد.

وی اضافه کرد: همزمان با بازدید روز گذشته به صورت تلفنی با آنان گفت‌وگو کردیم و مقرر شد تا همزمان با تسریع عملیات اجرایی در آزادراه مراغه – هشترود، رفع برخی مشکلات اداری در سازمان برنامه و بودجه نیز از سوی بنده پیگیری شود.

وی بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه اکنون مجوزهای لازم برای تکمیل ۳۵ کیلومتر از این آزادراه را صادر کرده اما عزم همگانی برای تکمیل ۴۸ کیلومتر از آن شکل گرفته است و باید موضوع از طریق بنده پیگیری شود.