نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم جدید ایران در مذاکرات وین، اجازه مانور به طرف مقابل نداد و حضور کارشناسان از نقاط مثبت این دوره از مذاکرات است.

به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام  علیرضا سلیمی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان محلات افزود: شجاعت، تدبیر و اخلاص ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است و ولایت فقیه، مبانی جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم بودن، مکتب این سردار شهید بود.
عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: شهید سلیمانی پرچم عقلانیت را در کشور به اهتزاز در آورد و در پشتیبانی از ولایت محکم ایستاد و هیچ‌گاه فریب توطئه دشمن را نخورد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسکن ملی در محلات نسبت به مناطق دیگر کشور هنوز پیشرفت لازم را نداشته در حالی که در دلیجان پیشرفت بیشتری شده دارد و انتقاد به مسئولان محلات وارد است.
حجت الاسلام سلیمی گفت: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی قول واگذاری ۲۲ هکتار زمین در ۲۰ روز آتی را در شهرستان محلات داده است.
وی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی محلات برخلاف قول‌های قبلی و اینکه طرح استانی است تبدیل به موزه شده و مغفول مانده است.
وی ادامه داد: اعتبار بخش ملی این پروژه پرداخت شده و بخش استانی آن هنوز اجرایی نشده است.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص جاده زیرآب چندین بار به وزرا و معاون وزیر تذکر داده شده و از فرمانداری می‌خواهیم با همکاری اداره راهداری این مسئله را پیگیری کنند.
حجت الاسلام سلیمی افزود: ۷۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان جایگزین امسال تخصیص یافته اما زمین هنوز واگذار نشده است.
وی بیان کرد: اگر اداره راه و شهرسازی زمین را واگذار کند به زودی عملیات اجرایی بیمارستان جدید محلات با توجه به بودجه موجود آغاز می‌شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تورم که بخشی از آن مربوط به گذشته است مردم را اذیت می‌کند و بخشی از فشاری که شهروندان تحمل می‌کنند، ناشی از گران فروشی است.

وی یادآور شد: مقرر بود شهرداری محلات میدان تره بار را راه اندازی کند که هنوز انجام نشده و گاهی قیمت برخی کالاها مانند میوه در شهرهای اطراف تا پنجاه درصد ارزان‌تر از این شهر است.
حجت الاسلام سلیمی با اشاره به تمدید حکم امام جمعه محلات، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ربانی در مدتی که در سنگر نماز جمعه بودند، خوش درخشید و بدون حاشیه نگهبان این سنگر بودند.

محلات در نوار جنوبی استان مرکزی است و این شهرستان ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.