رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ۹۰۰ معبر اصلی شهر توسط ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو از آغازین ساعات بارش برف تاکنون، در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی بوده است.

به گزارش جارچی اخبار، هادی بصاری روز جمعه افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از هواشناسی، تمام نواحی شش‌گانه و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار گرفته بودند.

وی اضافه کرد: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بیان کرد: تمام پرسنل و ماشین آلات این سازمان بسیج شده و بدون وقفه در حال فعالیت بوده و از شهروندان نیز انتظار می رود با صبوری تمام ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده قرار داده شده است.

وی گفت:  شهروندان می‌توانند مشکلات محله های خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز، جمعه در آذربایجان غربی از جمله شهر ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.