فرماندار شهرستان شازند گفت: آموزش در حوزه سلامت بزرگترین نوع سرمایه گذاری است.
به گزارش جارچی اخبار، یحیی رمضانی با بیان اینکه با آموزش های نوین سلامت و بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی و همفکری سایر دستگاه ها می توان کانون هم افزایی لازم برای تعالی بخشی به فرهنگ و  سلامت مردم داشته باشیم افزود: این مهم دست یافتنی نیست مگر با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و البته مجامع سلامت که می بایست برای نفود حداکثری و تاثیر بیشتر به اذهان مردم از ظرفیت آنها در این زمینه بهره مند شد.
وی تاکید کرد: امروزه نیازمند یک شاکله واحد سلامت در جامعه هستیم چراکه خود درمانی و بی رویه مصرف کردن برخی اقلام دارویی در برخی مردم،چالشی است که در جامعه کنونی نفوذ پیدا کرده و رسانه ها و برگزاری مجامع این چنین می تواند زمینه ی اعتماد مردم و در نتیجه ارتقاء سلامت مردم را در پی ئداشته باشد.
وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم، سلامت مردم بارها اشاره شده و به عنوان اولین اولیت مورد تاکید قرار گرفته و واردات واکسن و تغییر رنگ کرونایی کشور و شهرستان های استان و تامین کیت ها و داروهای کرونایی ساخت داخل و دیگر اقدامات جهادگونه گواه این ادعا است و ما نیز در سطح شهرستان تلاش می کنیم برای ارتقاء سلامت مردم لحظه ای دریغ نکنیم.
فرماندار شازند در ادامه گریزی هم به وضعیت کرونایی شهرستان زد و گفت: بیش از ۹۷ درصد جمعیت تحت پوشش دز اول، ۹۵ درصد دز دوم و بیش از ۸۷ درصد هم نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
وی افزود: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان با جدیت دنبال می شود و امیدواریم با همکاری و حمایت مردم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی کامل این بیماری و ویروس باشیم.