استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی گفت: دولت سیزدهم در جلب اعتماد عمومی جامعه تاکنون عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش جارچی اخبار، میکائیل جمال پور روز سه شنبه در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز با تاکید بر اینکه دولت کنونی درصدد رفع شکاف موجود بین مردم و دولت است، یادآور شد: این دولت مردمی با گذشت حدود چهار ماه از عمر خود توانسته برخی مشکلات و شکاف های به وجود آمده بین مردم و دولت را برطرف کند.

وی اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی موفق بوده و توانسته یاس و نومیدی و ناکامی های به وجود آمده را از بین ببرد و امید و اعتماد عمومی را به خود جلب کند که برای تداوم این روند، همکاری و همیاری آحاد مردم برای اجرای سیاست های مدنظر لازم و ضروری است.

جمال پور، فعال شدن دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی و حل مسائل اقتصادی و سیاسی کشور با همسایگان و  مذکرات هسته ای وین را نشانگر فعالیت خوب دولت دانست.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای حل وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب در تکاپوست و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه، هر چند مشکلات زیادی در پیش رو دارد، اما در هر حال توانسته در بخش هایی موفق عمل کند که نمونه آن در خصوص بحث کرونا و واردات واکسن است.

جمال پور با اشاره به اینکه واکسیناسیون عمومی یکی از دغدغه های به حق جامعه و مطالبه جدی مردم بود، افزود: کارنامه درخشان دولت سزدهم در این زمینه می تواند موجب استحکام بخشی رابطه دولت و ملت برای اجرای برنامه های آتی شود.