مدیرعامل باشگاه تراکتور با حضور در جمع بازیکنان این تیم از آنها خواست تا برای رساندن تراکتور به جایگاه واقعی تلاش کنند.

به گزارش جارچی اخبار، میرمعصوم سهرابی گفت: تراکتور با درایت کادر فنی و همت و تلاش شما بازیکنان و پشتیبانی سایر عوامل باشگاه باید به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی به نتایج ضعیف هفته های اخیر تیم اشاره و اظهار کرد: جایگاه کنونی‌ تیم در لیگ برتر به هیچ عنوان شایسته نام بزرگ تراکتور نیست و هواداران تراکتور از نتایج اخیر ناراحت و گلایه‌مند هستند.

سهرابی با تأکید بر اینکه هوادران حق دارند ناراحت باشند، اضافه کرد: از هواداران بابت نتایج اخیر عذرخواهی می کنم و بر این باورم که تراکتور تیمی ریشه‌دار، پرهوادار در آسیا و یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را برتن کرده‌اند و بدانند قبل از آنان چه اسطوره‌هایی با پیراهن این تیم افتخار آفرینی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: بازی مقابل پرسپولیس برای هواداران‌ن یک دیدار حیثیتی، بسیار مهم و ضروری است در این دیدار و ادامه مسابقات، بازیکنان از جان مایه گذاشته و با تمام توان خود بازی کنند تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و به کمک همدیگر تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

مدیرعامل تراکتور با تاکید بر اینکه لطف و عنایت الهی همواره شامل آنانی است که همدل باشند و برای رسیدن به هدف مشترک تلاش کنند، بیان کرد: تراکتور در برهه حساسی قرار دارد و برای عبور از این روزهای سخت به اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف نیاز داریم و من به عنوان مدیرعامل باشگاه برای حفظ آرامش تیم، در حال پیگیری مشکلات و خواسته‌های اعضای تیم هستم.

سهرابی خطاب به بازیکنان گفت: به خاطر خوشحالی هوادارانی که عاشقانه تراکتور را دوست دارند، بیشتر بدوید، بیشتر تلاش کنید و بیشتر عرق بریزید.

در پایان این جلسه اعضای تیم برای تلاش بیشتر و جبران نتایج ضعیف هم قسم شدند.

دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر، فردا دوشنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

این دو تیم تاکنون ۴۹ بار به طور رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که ۲۶ بار آن در جریان رقابت های لیگ برتر بوده و طی آنها ۱۳ برد برای پرسپولیس، ۹ برد برای تراکتور و ۵ تساوی برای دو تیم رقم خورده است.

در مجموع بازی ها نیز،  پرسپولیس با ۲۳ برد و ۱۰ شکست و ۱۶ تساوی آمار جالبی را برابر پرشورها رقم زده است.