رئیس ستاد گردامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون تعداد ۲۳ کمیته تخصصی در قالب این ستاد استانی فعال شده است.

به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز دوشنبه در نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی کمیته های مزبور تشکیل  شده و مسئولان هر کدام از  کمیته ها نیز جلسات مختلفی را برگزار کرده اند و مقرر است برنامه های کمیته ها تا ۲۷ دی ماه جاری به ستاد دهه فجر استانی ارسال و ارایه شود.

وی به نوگرایی، طراوت، تازگی و خلاقیت، و انسجام و همدلی در برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه ها توجه به قشر جوان و نوجوان و مردم محور بودن مراسم ها با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مورد تاکید است.

اسکندری دهه فجر را یادمان گرامیداشت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع گرامیداشت انقلاب کبیر اسلامی ایران و تجلیل از پیشگامان و خادمین این نهضت بزرگ و جهانی است که باید برای همیشه تاریخ زنده و پویا نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر برای مردم ایران اسلامی دهه ای برای قدرت نمایی است، گفت: مردم ایران همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه های انقلاب به دشمنان نشان داده اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه های ایام الله دهه فجر به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.