رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به میزبانی امسال شهر شیراز برای مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون گفت: تبریز سال ۱۴۰۱ میزبان مسابقات جام فجر بدمینتون خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار،  محمدرضا پوریا در مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون آذربایجان شرقی بیان کرد: نگاه ویژه ای به این استان داریم چرا که تلاش های رییس هیأت و اعضای آن را شاهد هستیم.

رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به حضور برابر مردان و زنان در ورزش بدمینتون آذربایجان شرقی، عنوان داشت: این امر منجر به برقراری توازن در ۲ کفه ترازو شده و بانوان هم پا به پای آقایان در میادین مسابقاتی حضور دارند.

پوریا خاطرنشان کرد: قریب به ۲۶ هزار مربی بدمینتون در کشور وجود دارد که استفاده از ظرفیت همه آنها منجر به شکوفایی خاص در ورزش بدمینتون کشور خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی بدمینتون را دارد.

ایوب بهتاج با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی ورزش بدمینتون در شهرستان های استان، اذعان کرد: به عنوان نمونه در شهرستان هشترود، خانم رحیم زاده که مربی جوان و با انگیزه ای است، توانست بازیکنان مستعدی را پرورش بدهد که با حمایت از مربی و ورزشکاران این شهرستان می توان این ورزش را توسعه داد.

نائب رییس مجمع انتخاباتی بدمینتون آذربایجان شرقی اظهار کرد: باشگاه میلاد تبریز نیز محل جذب بازیکنان بومی استان در رشته بدمینتون می باشد و تاسیس باشگاه های دیگر به همین منوال می تواند به ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان استان کمک بسیاری کند.

بهزاد مبارکی، رییس هیات بدمینتون آذربایجان شرقی نیز با اشاره به کسب عنوان قهرمانی توسط تیم میلاد تبریز در لیگ برتر بانوان بزرگسال کشور افزود: تمام تلاش مان را برای تداوم این قهرمانی ها در لیگ یک و همینطور رده های سنی پایین تر بکار خواهیم بست.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی بدمینتون آذربایجان شرقی شامگاه یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و در نهایت، بهزاد مبارکی با ۱۹ رای به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس هیأت بدمینتون در سمت خود ابقا شد.