مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از پرداخت ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب دامدار کارت به دامداران در این شهرستان خبر داد .

به گزارش جارچی اخبار، مجید احمدی گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به دامداران شهرستان هشترود برای خرید نهاده های دامی مبلغ ۱۶ میلیارد ریال در قالب دامدار کارت پرداخت شده است.

وی گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۵۱ فقره دامدار کارت برای ۵۱ نفر از دامداران شهرستان هشترود پرداخت شده و تاکنون ۹۱ نفر از دامداران متقاضی دامدار کارت به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به بانک کشاورزی شعبه هشترود معرفی و در سامانه سیتا ثبت شده است و پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی شعبه هشترود کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد: اولویت معرفی دامداران برای دریافت دامدار کارت، هویت گذاری و شناسنامه دار کردن دام های موجود می باشد که برای هر راس دام سبک مبلغ ۳ میلیون ریال و برای هر راس دام سنگین مبلغ ۷ میلیون ریال تسهیلات خرید نهادهای دامی در نظر گرفته شده است.

احمدی اضافه کرد: دامدارکارت صرفاً برای خرید نهاده های دامی از تعاونیهای دامداران مورد تایید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هشترود بوده و در سایر موارد کاربردی نخواهد داشت.

گفتنی است که شهرستان هشترود در پرداخت تسهیلات دامدار کار تاکنون دارای رتبه اول استانی می باشد.