مهدی غلامی فعال رسانه ای استان مرکزی

با روی کار آمدن دولت مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی انتظار می رفت در استان مرکزی اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد برون رفت استان از مشکلات باشیم و قطعا لازمه ی چنین اتفاقی چینش درست مدیرانی لایق، متخصص، پویا و جوان می باشد ولیکن چینش منابع انسانی در استان تا کنون دچار مشکلات عدیده ای بوده است و گویا فرزاد مخلص الائمه که از نیروهای بومی و توانمند استان مرکزی است تاکنون نتوانسته است این مشکلات را برطرف سازد.
در شرایطی که استان و کشور با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می کند لازم است استاندار مرکزی با الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و تاکیدات ایشان در استفاده درست از منابع و همچنین با بهره گیری از دستورات موکد مقام محترم ریاست جمهوری و وزیر کشور و مشی این دولت از به کار گیری افراد غیر متخصص حذر داشته تا زمینه ساز هرچه بیشتر مشکلات برای استانی که بعنوان قلب تپنده ی کشور و دارای ظرفیتهای بیشماری است، نباشد و باعث دلسرد شدن جوانان استان و عزلت گزینی و یا مهاجرت نخبگان استان نشود.
از سویی مخلص الائمه علیرغم دلسوز و خدمتگزار بودن نظام، از آنجایی که تا کنون سابقه فعالیت وزارت کشوری و استانداری نداشته است، بایستی با بهره گیری از تجارب و تعامل و نشستهایی با صاحب نظرانی که دلسوز انقلاب هستند، این کاستیها را برطرف سازد وگرنه اتفاقات خوشایندی برای این استان رقم نخواهد خورد.
مزید بر اینکه استاندار مرکزی بایستی در انتصابات خود شایستگی،جوان گرایی و تجربه و تخصص را در نظر بگیرد و دیگر اینکه صحبتهای سید ابراهیم رئیسی در بحث انتصابات فصل الخطاب است و باید استاندار مرکزی هم این مهم را در چینش خود اعمل کند و همچنین مخلص الائمه میتوانست در انتصابات خیلی بهتر از اینها عمل کند.
بنده از زحمتکشان دستگاه های امنیتی استان هم که چشمهای بیدار جامعه هستند به ویژه اطلاعات سپاه و دولت تشکر میکنم و امیدوارم در تایید و عدم صلاحیت و عملکرد مدیران جدید نیز همانند گذشته دقت زیادی داشته باشند.
دستگاه قضای استان مرکزی نیز که در گذشته با ریاست قاسم عبدالهی به خوبی مدیریت میشدجای تقدیر است و امیدواریم که عبدالمهدی موسوی و محسن خیرمند ریاست دادگستری و معاون پیشگیری از وقوع جرم استان نیز مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دهند.
درنهایت امیدوارم مخلص الائمه در استانداری مرکزی موفق عمل کند و بتواند عقب افتادگیهای استان در بخشهای مختلف را بهبود بخشد تا بهره آنرا مردم ببرند و همچنین امیرهادی،مهدی الیاسی،مجید گازری،یحیی رمضانی فرماندارهای اراک،ساوه،خنداب و شازند ،مجید مافی مدیر حراست استانداری، سیدمجتبی آل یاسین و حسن میرزاخانی معاونین استانداری و سینا دلشادی مدیر ارشاد استان مرکزی بتوانند به دور از حاشیه شایسته عمل کنند.