محمد حسن آصفری نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه ما گفت:چندبار به فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در مورد انتصابات تذکر دادم و گفتم حواست را جمع کن و من سعی میکنم دراین راستا با وی همراهی کنم تا فردا حرفی برای بنده درنیاورند و دیگر اینکه اگر بدانم حداقل ۳تا از نمایندگان دیگر همراهم هستند همین فردا از استاندار پیگیر میشوم البته شخص استاندار را آدم خوبی میدانم.
آصفری افزود:نیروهای انقلابی کمی حوصله کنند تا زمان کمی بگذرد و مخلص الائمه بداند که در استان نیروهای به درد بخورتری نیز وجود دارد.
وی ادامه داد:در جلسه ای که با استاندار داشتم اعلام کردم که قصد دخالتی در انتصابات ندارم ولی اگر ببینم که وی روند ضعیفی در‌پیش گرفته و در ارزیابی خوب نیستند و به دنبال حل مسائل مردم نمیباشند، فرماندار و هر سمتی که میخواهد باشد، به جد ورود میکنم و از وزیر میخواهم که مشکل را حل کند.
آصفری همچنین بیان داشت:به مخلص الائمه درباره اینکه در بیرون میگویند که همه انتصابات را یک نفر برای شما مشخص میکند تذکر دادم و اعلام کردم که این امر به صلاح استان مرکزی نیست و اجازه بدهید از نظرات دیگران نیز استفاده شود و این مهم را هم پیامک زدم و هم حضوری به وی تذکر دادم اما مخلص الائمه هم در جواب من گفت که من ۲۵ سال سابقه این کارها را دارم.

هیچ اشکالی ندارد در صورت شایستگی فردی را که اصلا در هیچ اداره ای نیست را فرماندار و یا مدیرکل کنند

آصفری اظهار داشت:شخص ریاست جمهور در جلسه ای که مجمع نمایندگان با وی داشتند به صراحت اعلام کرد که انتخاب مدیران صرفا نباید از خود آن دستگاه ها باشد و اگر شما میبینید که یک نفر بیرون است و اصلا هیچ کاره ومسئولیتی را عهده دار نیست و در هیچ اداره ای هم شاغل نیست ولی به درد جایی میخورد هیچ اشکالی ندارد که وی را حتی فرماندار و یا مدیرکل کنند و گفتنیست که استاندار هم در این جلسه خودش حضور داشت.

از یکی از معاونین استاندار مرکزی در سمت قبلی اصلا رضایت نداشتم

آصفری با اشاره به یکی از معاونین استانداری مرکزی گفت:از یکی از معاونین استانداری مرکزی در سمت قبلی اش رضایت نداشته ام ولی در حال حاضر هنوز نمیتوانم در سمت کنونی اش نظر بدهم و باید صبر کنیم و ببینیم که وی در اینجا چه عملکردی را خود نشان خواهد داد.