صحبت اله فاضلی نماینده ادوار شورای شهر اراک و از نیروهای انقلابی استان مرکزی گفت:عملکرد علی میرزایی فرماندار سابق ساوه قابل قبول بوده و وی توانست در ساوه اقدامات شایسته ای را انجام دهد و در دوره استانداری سید علی آقازاده ،میرزایی از معدود مدیران و فرمانداران کارآمد استان بود.
به گزارش جارچی اخبار، فاضلی افزود:متاسفانه انتصابات ضعیف در استان مرکزی همواره ضررهای زیادی را بر پیکره استان وارد کرده و به طور کلی سیاسی بازی جای شایسته سالاری را گرفته است .
وی ادامه داد:ما باید قدر نیروهای توانمند استان را بدانیم و همچنین به نیروهای جوان هم میدان بدهیم چراکه هر زمان به جوانان اعتماد کرده ایم، ضرر نکردیم.
فاضلی همچنین بیان داشت:امیدواریم در دولت سیزدهم به جوانان میدان داده شود و اینکه امیرهادی جوان دهه شصتی به عنوان فرماندار اراک انتخاب شده ، کار زیبایی میباشد البته وی نیز باید عملکرد خوبی را ارائه دهد وگرنه در این استان سیاست زده نمیتواند کاری به پیش ببرد که امیدواریم در نهایت امر موفق عمل کند.
فاضلی اظهار داشت:محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تا به اینجا عملکرد خوبی را داشته و امیدواریم در ادامه مسیر نیز بتواند شایسته عمل کند و گامهای موثری را برای مردم این دیار بردارد.