مسابقات فوتسال کارگران آذربایجان شرقی با شناخت تیم های برتر و قهرمانی تیم پلیمر کیسه تبریز به کار خود پایان داد

به گزارش جارچی اخبار، رییس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال کارگران آذربایجان شرقی و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت دهه فجر با شرکت ۱۶ تیم از ۵ شهرستان تبریز، بناب، صوفیان، بستان آباد و ورزقان برگزار شد.

ابوالفضل امیدی خاطرنشان کرد: دیدار فینال این مسابقات بین تیم های پلیمر کیسه تبریز و داروسازی شهید قاضی انجام گرفت که تیم پلیمر کیسه با تک گل تیم داروسازی شهید قاضی را شکست داده و قهرمان شد.

امیدی اضافه کرد: تیم های داروسازی دانا و نوآوران مس سونگون به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند و تیم مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

وی همچنین عنوان داشت: هادی رضوان از پلیمرکیسه با ۱٠ گل به عنوان آقای گلی این رقابت ها دست یافت.

این رقابت ها از ۳۰ دی ماه در سالن شماره ۲ کارگران تبریز آغاز شده و در طول این مدت ۲۲ بازی برگزار و ۱۴۴ گل از خط دروازه ها گذشت.

قضاوت مسابقات قهرمانی فوتسال کارگران آذربایجان شرقی بر عهده ابوالفضل رضوی، رحمان شیخ عظیمی و حمید برازنده بود.

در این رقابت ها تیم های داروسازی دانا، مس نوآوران ورزقان، مجتمع فولاد بناب و کوهساران در گروه ۱، پگاه آذربایجان، برق منطقه ی، ماشین سازی و مس مهر اصل ورزقان در گروه ۲پ، یستون تبریز، پلیمر کیسه، دونار خزر و پالایشگاه در گروه ۳ و داروسازی شهید قاضی، سیمان صوفیان، کلرپارس و ایران خودرو تبریز در گروه ۴ حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از مقام آوران با اهدای لوح و جوایز تجلیل بعمل آمد.