شصت‌ و دومین جلسه‌ علنی شورای اسلامی تبریز امروز در حالی برای انتخاب شهردار این کلانشهر برگزار شد، که «مظفر سلیمانی» گزینه باقی مانده از سه گزینه نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز با ارسال نامه‌ای خطاب به اعضای شورای شهر از حضور در این سمت انصراف داد.

به گزارش جارچی اخبار، پیش از این «یعقوب هوشیار» و «اکبر غفاری» از گزینه‌ های نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز از حضور در این سمت انصراف داده بودند.

در این جلسه هفت عضو شورای اسلامی تبریز شامل روح الله رشیدی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی، روح اله دهقان‌نژاد، فریدون بابایی اقدم، احد صادقی و محمدحسن اسوتچی در نامه ای، سردار «سعید شریف زاده» را به عنوان گزینه جدید برای تصدی کرسی شهرداری تبریز معرفی کردند.

سردار شریف زاده، از فرماندهان دوران دفاع مقدس تبریز و عضو هیات رییسه فدراسیون کاراته، رییس هیات اسکی نیروهای مسلح ایران و رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، پیش از این معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و آخرین مسئولیت او نیز مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در دوره‌ی مدیریت قالیباف بود.

مقرر شد شریف زاده، فردا در جلسه غیررسمی شورای اسلامی تبریز، برنامه‌های خود را ارایه کند و جلسه‌ نهایی انتخاب شهردار تبریز روز سه‌شنبه این هفته‌ برگزار شود.