دبیر دومین مسابقات ورزشی جام پرچم سازمان بسیج سپاه عاشورای شهرداری تبریز گفت: هشت هزار و ۲۰۰ ورزشکار نونهال و نوجوان دختر و پسر در المپیاد ورزشی جام پرچم در تبریز شرکت کردند.

به گزارش جارچی اخبار، اسماعیل شاهی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین دوره این مسابقات به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در رشته های فوتسال، مینی فوتبال، والیبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شعار « آبادانی، صلح طلبی، صلابت و پایداری ملت ایران» با هدف ایجاد فضای نشاط، روحیه رقابت سالم و ترغیب نونهالان برای ورود به عرصه ورزش برگزار می شود.

دبیر دومین مسابقات ورزشی جام پرچم سازمان بسیج سپاه عاشورای شهرداری تبریز گفت: در دور قبل این مسابقات یک هزار و ۳۰ دختر و ۲ هزار و ۶۰۰ پسر نونهال ورزشکار زیر ۱۴ سال شرکت کرده بودند.

شاهی، با بیان اینکه آیین اختتامیه این مسابقات و معرفی افراد برگزیده روز پنجشنبه، ۱۹ اسفند در مرکز همایش های بین المللی کلانشهر تبریز برگزار می شود، ادامه داد: از نفرات برتر همه رشته‌ها در این مراسم تجلیل می شود.

وی یادآوری کرد: این مسابقات به علت شرایط کرونایی در جامعه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.