دبیر حزب اسلامی ایران زمین در استان مرکزی گفت:امیرهادی فرماندار اراک در انتخاب معاونین و بخشداران باید نیروهای بسیار قوی تری را انتخاب کند اما متاسفانه بر حسب شنیده ها اسم افرادی در بعضی از جاها به گوشمان میخورد که زیبنده نیست.
به گزارش جارچی اخبار، محمود حقدادی افزود:بر حسب شنیده ها اینکه فردی از فنی و حرفه ای برای بخشداری بیاید که قبلا کارنامه قابل قبولی نداشته، شایسته نیست و امیدواریم  تا دیر نشده در انتخابها تجدید نظر شوذ وگرنه با این فرمان به زعم بنده و تعداد قابل توجهی از نیروهای انقلابی راه به جایی نخواهد برد .
وی ادامه داد:فرمانداری اراک شانیت بالایی دارد ودر دولت انقلابی توقع از آن زیاد است و سکاندار آن خیلی باید در امور دقت کند ودیگر اینکه هادی بداند که استان مرکزی و شهر اراک سیاست زده است و با کوچکترین اشتباهی ممکن است که کارنامه خود را به یکباره خراب کند پس باید در انجام امور قاطع و انقلابی عمل کند و همچنین گروه های سیاسی را به خوبی بشناسد تا بتواند روبه جلو حرکت کند‌.
حقدادی همچنین بیان داشت:امیدواریم بحث جوانگرایی در استان اپیدمی شود و از دهه های شصت و هفتاد بیشتر در مدیریتها استفاده شود‌.
حقدادی با اشاره به مدیر حراست استانداری مرکزی ،اظهار داشت:مجید مافی مدیر حراست استانداری مرکزی تا به الان نشان داده که مدیری جهادی است و امیدواریم در ادامه راه هم همین روند را داشته باشد ودیگر اینکه این سمت ،جایگاه مهمی است که میتواند علاوه بر مسئولیت کاری خود، بسیاری از مسائل استان را با یک مدیریت صحیح حل نماید.