فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: : یاد شهدا باید سرلوحه امور همه مدیران  قرار گرفته، لحظه ای از نام شهدا غافل نباشیم و مسئولان در عرصه خدمت رسانی باید راه شهدا را ادامه دهند.

به گزارش جارچی اخبار، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده روز دوشنبه در مسجد سیدالشهدا هشترود و در جمع پاسداران افزود: ما تعهد به انقلاب اسلامی داشته و تا آخرین قطره خون مان به این تعهد پایبند هستیم و تا دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست ولیعصر(عج) برای ارتقای نظام و انقلاب تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمن خسته نشده و هر روز در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه نوین علیه کشور و به ویژه جوانان است، لیکن غافل از اینکه ما با استقامت خود دشمن را فرسوده و ناتوان کرده ایم.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما نقشه راه است، گفت: تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پشت رهبری هستیم .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا فرصت طلبی را یکی از شاخصهای بارز یک بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیج، هیچ گاه فرصت سوزی نمی‌کند، بلکه با زمان شناسی دقیق، همیشه دنبال فرصت سازی بوده و سعی می‌کند از حداقل ترین امکانات و شرایط، بهترین نتایج را به دست آورد.

سردار بابازاده ادامه داد: این لباسی که بر تن ما سربازان ولایت است، بسیار مقدس بوده و باید قدر و ارزش آن را بدانیم چرا که این لباس بر تن بزرگانی چون باکری ها و سلیمانی ها  بوده و باید پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی اضافه کرد: مسئولین باید فاصله خود را با مردم کمتر کنند، به فکر خدمت به مردم باشند و این خدمت را مایه عزت و افتخار برای خود بدانند.
وی افزود: اگر آسایش و امنیت در کشور ما وجود دارد، در مقابل در کشورهای همسایه ناامنی زیادی است و این را مدیون شهدا هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به لقای خدا پیوسته‌اند.