مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز  در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ آیین‌های سنتی نوروزی عنوان کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  اکبر امجدی که در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی سخن می‌گفت، با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری متولی المانهای مناسبتی و دایمی در سطح شهر است، اظهار کرد: وجود این المانها در سطح شهر علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان، در حفظ میراث تاریخی و فرهنگی و آداب و رسوم ملی و مذهبی نیز موثرند.
وی در خصوص این جشنواره نیز خاطرنشان کرد: امسال چهارمین دوره از جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی را در حالی آغاز می‌کنیم که ۸۳ تخم مرغ توسط هنرمندان طراحی می‌شوند و پس از اتمام، در روزهای باقی مانده به عید نوروز در سطح شهر نصب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ارج نهادن به حضور هنرمندان در این جشنواره را یکی دیگر از اهداف برگزاری آن دانست و یادآور شد: هر شهری هویت هنری خود را از هنرمندانش می‌گیرد و سازمان نیز بر این اساس با هدف ارج نهادن به حضور این عزیزان، در صدد است از هنر ارزشمند آنان در سطح شهر بهره‌مند شود و در عین حال با تجمیع آنها در چنین فضاهایی، امکان تبادل نظر، هم‌فکری و همکاری را برای آنان فراهم سازد.
امجدی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره نیز تصریح کرد: چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ماه در پارکینگ شماره ۲ ائل گولی برگزار می‌شود.